viernes, 19 de junio de 2009

pierderi de ritm

azi mi-am trimis toţi îngerii la plimbare
i-am amăgit că se vând aripi noi
la magazinul din colţ/
obişnuita cafea îmi amintea de nopţile nedormite
profitam să mai fumez o ultimă ţigară înainte
(aveam nevoie de curaj)

cu o privire am deschis neînţeles cordul
şiroaie şiroaie lame de cuţit/
caietele mele de poezii se adunaseră din toate colţurile

sistematic totul s-a restrâns într-un cerc
un scaun pe care am aşezat centrul meu/
eram eu
un bărbat tragea de mine să plec el nu avea scaun
,,ai putea să mă laşi pe mine tu nu ai nevoie de nimic
eu am nevoie de glorie de cărţi unde să pierzi să te pierzi,,/
au început să curgă literele cifrele cuvintele
blestemele tinereţii visele neîmplinite

trecuse deja prea mult/
îngerii întărziau să vină/
eu nu mai puteam
culegeam culegeam
coseam coseam
aruncam aruncam
dar nu faceam faţă

îngerii s-au întors cu aripi
aveau în mâini o inimă

No hay comentarios:

Publicar un comentario