viernes, 19 de junio de 2009

cotidiană

trăiesc de azi pe mâine
din paginile frumos colorate
din scrisori de la bancă
pe care nu le pot plăti

abia de mai mănânc ceva
am trăit prea multe eternităti
înainte de a mă naşte
din inerţie picioarele
pline de varice mă mai târăsc
la cumpărături

eram în castele mireasă
îmi vopseau buzele vineţii
şi-mi spuneau că-s frumoasă

la nunta mea
au dansat mulţi pitici
orgile îmi înălţau osanale
preoţii erau îmbrăcaţi în negru
copiii mi se năşteau instantaneu
nu ştiam prea bine
cine e mirele.

după atâtea secole
câmpiile îmi sunt întinse
copiii au la rândul lor
propriile griji
eu fumez trabucuri scumpe
şi-mi aduc aminte
din când în când că trăiesc

vor mai trece multe femei
or să mai intre si pe la mine uneori
o să le servesc o conversaţie
conform bătăilor inimii
se vor despuia
vor sorbi până la epuizare
şi vor pleca

No hay comentarios:

Publicar un comentario